Політика повернення товарів
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не відповідає його формі, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
- Повернення або обмін товарів належної якості
Якщо товар не підходить, ви можете здійснити обмін або повернення товарів належної якості протягом 14 днів з моменту доставки на відділення транспортної компанії або кур'єрською службою, за винятком товарів, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з законодавством України (Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).
Перелік товарів належної якості з асортименту нашого інтернет-магазину, що не підлягають обміну або поверненню:
- Продовольчі товари, лікарські засоби, предмети сангігієни;
- Корсетні товари;
- Парфумерно-косметичні вироби;
- Перо-пухові вироби;
- Зубні щітки;
- Мундштуки;
- Гребінці, гребінці і масажні щітки;
- Рукавички;
- Білизна натільна;
- Постільна білизна;
- Чулочно-шкарпеткові вироби;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Друковані видання;
- Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем з записом;
- Вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, органогенних дорогоцінних каменів і напівдорогоцінних каменів.
Ви можете оформити повернення, якщо товар не підходить за розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:
- Не пройшло 14 днів з моменту отримання товару;
- Товар не був у використанні і не має ознак використання, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості;
- Повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики);
- Наявні розрахункові документи.
Увага! Пересилання здійснюється за рахунок покупця у разі повернення товару належної якості.
- Повернення або обмін товару неналежної якості
Якщо ви виявили, що товар пошкоджений або несправний, ви маєте право протягом гарантійного терміну подати претензію щодо якості товару (відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернути товар неналежної якості.
Товар неналежної якості – це товар, в якому виявлені дефекти.
Дефект – будь-яке невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).
Суттєвий дефект – дефект, який робить неможливим або недопустимим використання товару відповідно до його призначення, виник по вині виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і має хоча б одну з таких ознак:
- Він взагалі не може бути усунений;
- Його усунення вимагає більше чотирнадцяти календарних днів;
- Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Виявлений вами дефект не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару.
У разі повернення товару неналежної якості пересилання здійснюється за рахунок інтернет-магазину Manyo.com.ua.
- Як повернути товар
- Напишіть заяву на повернення товару і відправте її на адресу office@manyo.com.ua.
- Перевірте наявність розрахункових документів, що підтверджують оплату товару (документ про переведення готівки).
- Зберіть товар у повній комплектації (поставлені в комплекті товари потрібно повертати також у комплекті). Якщо до замовлення був доданий подарунок, він також підлягає поверненню.
- Вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару.
- Вкладіть заповнену вами «Заяву на повернення товару» у довільній формі, в якій обов'язково повинно бути зазначено: номер замовлення, комплектація замовлення, причина повернення товару.
- Упакуйте і відправте транспортною компанією «Нова пошта» на адресу, узгоджену з менеджером інтернет-магазину.
- Виплата коштів і розгляд претензій
Якщо товар відповідає зазначеним умовам повернення, кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів, але не більше 30 днів з моменту отримання повернення магазином.
Розгляд претензії по товару неналежної якості займає від одного до 14 днів. Після попереднього розгляду вашої заяви на повернення:
- Якщо в товарі виявлені дефекти або суттєві дефекти, кошти, сплачені за товар, будуть повернені на ваш банківський рахунок, зазначений у заяві на повернення, протягом 10 робочих днів, але не більше 30 днів з моменту отримання повернення магазином.
- Якщо в товарі не будуть виявлені дефекти або суттєві дефекти, що виникли з вини виробника і/або продавця, на вашу адресу, зазначену у заяві, буде надіслано повідомлення з рішенням комісії. Після отримання цього листа вам необхідно зв'язатися з нами за електронною поштою: office@manyo.com.ua.
Увага! Якщо ви не зв'яжетесь з нами після отримання повідомлення або не заберете товар з відділення транспортної компанії протягом 5 днів після доставки, продавець має право розпорядитися товаром за своїм розсудом після 30 днів з моменту повідомлення покупця. Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання!