Політика повернення товарів

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не відповідає його формі, габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

  1. Повернення або обмін товарів належної якості

Якщо товар не підходить, ви можете здійснити обмін або повернення товарів належної якості протягом 14 днів з моменту доставки на відділення транспортної компанії або кур'єрською службою, за винятком товарів, що не підлягають обміну (поверненню) згідно з законодавством України (Додаток N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).

Перелік товарів належної якості з асортименту нашого інтернет-магазину, що не підлягають обміну або поверненню:

  • Продовольчі товари, лікарські засоби, предмети сангігієни;
  • Корсетні товари;
  • Парфумерно-косметичні вироби;
  • Перо-пухові вироби;
  • Зубні щітки;
  • Мундштуки;
  • Гребінці, гребінці і масажні щітки;
  • Рукавички;
  • Білизна натільна;
  • Постільна білизна;
  • Чулочно-шкарпеткові вироби;
  • Товари в аерозольній упаковці;
  • Друковані видання;
  • Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем з записом;
  • Вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, органогенних дорогоцінних каменів і напівдорогоцінних каменів.

Ви можете оформити повернення, якщо товар не підходить за розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:

  • Не пройшло 14 днів з моменту отримання товару;
  • Товар не був у використанні і не має ознак використання, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості;
  • Повністю збережена фірмова упаковка (включаючи ярлики);
  • Наявні розрахункові документи.

Увага! Пересилання здійснюється за рахунок покупця у разі повернення товару належної якості.

  1. Повернення або обмін товару неналежної якості

Якщо ви виявили, що товар пошкоджений або несправний, ви маєте право протягом гарантійного терміну подати претензію щодо якості товару (відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та повернути товар неналежної якості.

Товар неналежної якості – це товар, в якому виявлені дефекти.

Дефект – будь-яке невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

Суттєвий дефект – дефект, який робить неможливим або недопустимим використання товару відповідно до його призначення, виник по вині виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і має хоча б одну з таких ознак:

  • Він взагалі не може бути усунений;
  • Його усунення вимагає більше чотирнадцяти календарних днів;
  • Він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

Виявлений вами дефект не повинен бути наслідком неправильного використання або зберігання товару.

У разі повернення товару неналежної якості пересилання здійснюється за рахунок інтернет-магазину Manyo.com.ua.

  1. Як повернути товар
  • Напишіть заяву на повернення товару і відправте її на адресу office@manyo.com.ua.
  • Перевірте наявність розрахункових документів, що підтверджують оплату товару (документ про переведення готівки).
  • Зберіть товар у повній комплектації (поставлені в комплекті товари потрібно повертати також у комплекті). Якщо до замовлення був доданий подарунок, він також підлягає поверненню.
  • Вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару.
  • Вкладіть заповнену вами «Заяву на повернення товару» у довільній формі, в якій обов'язково повинно бути зазначено: номер замовлення, комплектація замовлення, причина повернення товару.
  • Упакуйте і відправте транспортною компанією «Нова пошта» на адресу, узгоджену з менеджером інтернет-магазину.
  1. Виплата коштів і розгляд претензій

Якщо товар відповідає зазначеним умовам повернення, кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів, але не більше 30 днів з моменту отримання повернення магазином.

Розгляд претензії по товару неналежної якості займає від одного до 14 днів. Після попереднього розгляду вашої заяви на повернення:

  • Якщо в товарі виявлені дефекти або суттєві дефекти, кошти, сплачені за товар, будуть повернені на ваш банківський рахунок, зазначений у заяві на повернення, протягом 10 робочих днів, але не більше 30 днів з моменту отримання повернення магазином.
  • Якщо в товарі не будуть виявлені дефекти або суттєві дефекти, що виникли з вини виробника і/або продавця, на вашу адресу, зазначену у заяві, буде надіслано повідомлення з рішенням комісії. Після отримання цього листа вам необхідно зв'язатися з нами за електронною поштою: office@manyo.com.ua.

Увага! Якщо ви не зв'яжетесь з нами після отримання повідомлення або не заберете товар з відділення транспортної компанії протягом 5 днів після доставки, продавець має право розпорядитися товаром за своїм розсудом після 30 днів з моменту повідомлення покупця. Будь ласка, не забувайте перевіряти якість товару в момент отримання!

0
0
Кошик
порожній